لزوم گذراندن دوره های مدیریتی تخصصی (MBA) برای فعالان صنعت سلامت ، دارویی و درمان

علم بازاریابی دیجیتال نیازمند آموزش تخصصی است و با بازاریابی سنتی متفاوت است. آموزش علم دیجیتال مارکتینگ می بایست توسط تیمی مجرب و متخصص صورت گیرد

فشار خون بالا یعنی چه؟ راه های درمان فشار خون بالا چیست؟

برخی از افراد با فشار خون بالا ممکن است دچار سردرد ، تنگی نفس یا خونریزی بینی شوند ، اما این علائم و علائم خاص نیستند و معمولاً تا زمانی که فشار خون بالا به مرحله شدید یا تهدیدآمیز نرسد ، بروز نمی کنند

ویار چیست و نشانه های داشتن ویار کدام است؟

اگر ویار موادغذایی پرکالری و ناسالم دارید، می توانید جایگزین های سالم تری برای آنها بیابید که باعث افزایش وزن شما نشود. مثلا اگر ویار سیب زمینی سرخ شده دارید، می توانید سیب زمینی خوشمزه ای را در فر با استفاده از روغن زیتون درست کنید

انواع قرص های لاغری و عوارض آنها چیست؟

اگر شما هم درصدد کاهش وزن و تناسب اندام هستید حتما تاکنون تبلیغات قرص لاغری را شنیده اید. آیا واقعا قرص های لاغری تاثیر مثبتی در کاهش وزن دارند؟

زالودرمانی چیست و چه عوارض و فوایدی دارد؟(1)

زالو بايد طبي و بهداشتي باشد و يك زالو فقط براي يك نفر استفاده شود و انجام اين كار فقط توسط متخصص طب سنتي مجاز است حتي پزشكان عمومي نيز از لحاظ آيين نامه اي مجاز به زالو گذاري نيستند.

همه چیز درباره طب سوزنی

بعضی از افراد طب سوزنی را با یقین کامل به عنوان “معجزه” به منظور بهبود کیفیت زندگی خود می شناسند

علائم افسردگی پس از زایمان چیست؟

اختلالات خلقی که پس از زایمان رخ می دهد در ۳ سطح غم، افسردگی و روان پریشی شناخته می شود. آن دسته از اختلالات خلقی که ۳ تا ۶ ماه پس از اولین زایمان اتفاق می افتد به عنوان «افسردگی پس از زایمان» شناخته می شود.

آیا سرما باعث بروز سرماخوردگی می شود؟

سرماخوردگی بصورت عمده بینی را مورد تاثیر قرار میدهد و آغازش بصورت معمول با عطسه،خستگی،سردرد و احساس سرما همراه است

دلایل بروز جوش صورت چیست و راه های درمان آکنه کدام است؟

درمان آکنه صورت نیازمند حوصله، تشخیص علت و صرف هزینه‌های سنگین است، افزون بر آکنه جوشگاه‌های به جای مانده از آکنه‌ها نیز می‌توانند سبب آسیب رساندن به ظاهر صورت و بروز ضعف اعتماد به نفس در افراد شوند.

همه چیز درباره خواص و مضرات سویا

سویا سرشار از پروتئین است و کلسترول و هیچ نوع چربی مضری ندارد. علاوه بر این باعث افزایش کلسترول خوب یا HDL در بدن می شود.

برگزاری نمایشگاه اکسپوفارم در تاریخ 3 تا 6 مهر 98

نمایشگاه اکسپوفارم 2019، از تاریخ 3 مهر 98 در فضایی به متراژ 60 متر مربع با حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی برگزار شد. این شرکت ها توانسته اند به خوبی با سایر رقبا و همکاران خود از سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنند و در زمینه توسعه صادرات به اقتصاد کشور کمک شایان نمایند.

خطرات ناشی از استعمال سیگار در دوران بارداری چیست؟

قطع سیگار اصلا آسان نیست . اما قطعاً سلامتی فرزندتان برای شما در اولویت است.پس سعی کنید سیگار کشیدن را در دوران بارداری متوقف کنید

بیماری قلبی چیست و نارسایی قلبی در کودکان چگونه است ؟

برای رشد و نمو کودک ، قلب باید عملکرد طبیعی پمپ را حفظ کند ، تا جریان خون بهینه در بدن فراهم شود. اما ممکن است گاهی اوقات قلب کودک به طور عادی کار نکند

10 راهکار خانگی درمان واریس کدام است ؟ همه چیز درباره جوراب واریس

حدود 20 درصد از بزرگسالان در برخی از موارد رگهای واریسی را تجربه می کنند. برای بیماری واریس چندین درمان پزشکی و دارویی وجود دارد ، هرچند ممکن است فرد برای رفع علائم خود نیز از داروهای طبیعی خانگی استفاده کند.

بیماری روماتیسم قلبی چیست و چگونه درمان می شود؟

بیماری روماتیسمی قلب در اثر تب روماتیسمی ایجاد می شود ، یک بیماری التهابی است که می تواند بسیاری از بافت های همبند ، به ویژه قلب ، مفاصل ، پوست یا مغز را تحت تأثیر قرار دهد

آنژیوگرافی چیست؟ مراقبت های قبل و بعد از آنژیوگرافی چیست ؟

رگ‌های خونی به طور واضح بر روی یک اشعه ایکس نرمال نشان داده می‌شوند , بنابراین یک ماده ای با رنگ خاص باید ابتدا به خون شما تزریق شود

همه چیز درباره انواع عسل طبیعی و خواص درمانی آن

در کشورمان فقط عسل مایع بیشتر مورد قبول می باشد ولی در بعضی از کشورهای اروپایی عسل سفت شده و شکرک زده ره به عسل شفاف و روان ترجیح داده و این خلاف عقیده مصرف کنندگان در ایران است که عسل شکرک زده را اصلا نمیخرند.

کودکان بیش فعال چه ویژگی هایی دارند؟ نحوه ی برخورد با کودک بیش فعال چگونه باید باشد؟

امروزه بسیاری از والدین تصور می کنند کودکانشان بیش فعال است بدون آنکه تا کنون به پزشک متخصص و یا رواندرمانگری با تجربه مراجعه کرده باشند

ویژگی های یک مشاور خوب چیست و یک مشاور خوب چه کسی است ؟

مراجعه کردن به مشاور و درمانگر و یا حتی مراجعه به روانپزشک و مصرف دارو نشانه ی بالا بودن سطح سواد و درک شما است و به هیچ عنوان یک نقطه ضعف به حساب نمی آید

جلوی حملات قلبی خاموش را بگیریم

تصور ما از بیماری های قلبی این است که حتماً اگر در ناحیه قلب و قفسه سینه درد داشته باشیم دچار به یکی یا چند نوع از بیماری های قلبی شده ایم. اما واقعیت اینگونه نیست