7 ماده خوراکی که باعث از بین رفتن چربی های شکم می شوند

فرادی که دچار اضافه وزن و چاقی شکم هستند حتماً سبک زندگی مناسبی نداشته اند. کم تحرکی و رژیم غذایی نا سالم علت اصلی چاقی شکم و پهلو است.

11 روش افزایش هورمون شادی بخش اندوفین

محققان می گویند این حس به دلیل ترشح اندروفین در بدن است که با انجام بعضی کارها و خوردن برخی مواد خوراکی در بدن تولید می شود و شما احساس اوج شادی را تجربه می کنید

از خواص درمانی روغن شتر مرغ چه می دانید؟

این روغن حیوانی به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب ضروری امگا 3و6و9 قادر به التیام و و بازسازی پوست آسیب دیده است

علت زرد شدن رنگ دندان ها چیست و چه راه هایی برای از بین بردن زردی دندان وجود دارد؟

زردی دندان به علت رسوباتی از جنس پروتئین است که به مینای دندان چسبیده و سخت شده است.

عصب کشی چیست و چه زمانی به عصب کشی دندان نیاز پیدا می کنیم؟

عصب کشی توسط متخصص درمان ریشه انجام می شود و برای این کار به چند جلسه درمانی نیاز است

10 نشانه اولیه ابتلا به آلزایمر

افرادی که آلزایمر دارند اغلب به پایان رساندن کارها برایشان سخت است . گاهی ممکن است در حین رانندگی در پیدا کردن مسیر همیشگی خود دچار مشکل شوند و یا در خرید کردن نتوانند بودجه خودشان را به درستی حساب کنند

چای دارچین چیست؟  6فایده بی نظیر چای دارچین

چای دارچین چیست؟ 6فایده بی نظیر چای دارچین

نوشیدن چایی دارچین قبل از خواب باعث حفظ و ارتقاء عملکرد مغز می شود. دانشمندان طی مطالعاتی به این نتیجه رسیده اند که ترکیبات موجود در چای دارچین سبب افزایش قدرت حافظه می شود و از بروز آلزایمر تا حد زیادی جلوگیری می کند.

6 راه کار خانگی درمان درد عصبی سیاتیک

9 راهکار برای از بین بردن التهاب سینوزیت

عفونت های سینوزیتی که به واسطه ویروس و آلودگی هوا به وجود آمده اند با مصرف آنتی بیوتیک بهتر نمی شود. اما یک سری توصیه هایی وجود دارد که می توان انجام داد تا روند بهبودی سینوزیت سریع تر شود

هر آنچه که باید از ترمیم مو ( به روش hrt )  بدانیم

هر آنچه که باید از ترمیم مو ( به روش hrt ) بدانیم

روش ترمیم مو به این صورت است که پروتزی به صورت ثابت روی سر فرد قرار می دهند و موهای طبیعی یکی یکی روی آن پروتز نصب می شوند

آیا کرفس باعث بالا رفتن فشار خون می شود؟

شما می توانید از ساقه ها کرفس در انواع سالاد استفاده کنید چرا که فیبر موجود در کرفس می تواند باعث سیری شما شود و یک میان وعده غذایی بسیار خوشمزه و کم کالری را تشکیل دهد

10 ماده خوراکی برای داشتن پوستی صاف و درخشان

ما به شما توصیه میکنیم به جای پرداخت هزینه های بالا و انجام عمل های جراحی زیبایی پر ریسک و استفاده از محصولات شیمیایی بهداشتی و آرایشی ، با افزایش بیشتر این 10 ماده غذایی در سبد محصولات مصرفی روزانه خود از پوستی شفاف تر برخوردار شوید

راهکارهای افزایش قدرت ذهن در شب امتحان

نبود برنامه مطالعاتی منسجم در طول ترم ، عدم آگاهی از شیوه صحیح مطالعه در زمان امتحانات و نداشتن تغذیه مناسب سه دلیل مهم و اساسی هستند که توجه به آنها موجب افزایش کیفیت امتحانات و بهبود نتایج حاصل می شود.

بیماری قلبی ، اصلی ترین دلیل مرگ و میر در زنان باردار است

یک برنامه معاینه منسجم با یک متخصص مراقبت های اولیه یا متخصص قلب باید هر 10 روز یکبار برای زنان مبتلا به اختلالات فشار خون بالا و هر7 تا 14 روز یک بار برای زنان مبتلا به بیماری های قلبی و اختلالات مرتبط با آن انجام شود .

آیا شما نیز فکر می کنید مصرف ویتامین D می تواند از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند؟

اگر سطح کافی ای ویتامین D در بدن داشته باشید، نیازی نیست تا از مکمل های ویتامین D استفاده کنید .

آیا این سوال برایتان پیش آمده که با وعده غذایی کپک زده چه باید کرد ؟

از جمله روش های سالم سازی مواد غذایی می توان به پاستوریزاسیون و استریلیزاسیون اشاره کرد که جهت ایمن سازی مواد غذایی مختلف بخصوص شیر و فرآورده های آن استفاده می شود

نکات کاربردی و مهم در مورد گوشت قرمز

مصرف بیش از حد گوشت قرمز ، باعث ناراحتی قلبی شده و زمینه را برای ابتلا به سرطان ایجاد می کند.

عبارت " پروبیوتیک" به چه معنایی است ؟

قابل توجه است بدانید فرآورده های تخمیری حاصل فعالیت باکتری های پروبیوتیک ، با وجود بالا بودن ارزش تغذیه ای دارای عطر و طعم ضعیفی هستند.

بیماری واریس چه بیماری است و چگونه به وجود می آید ؟

برای تسکین درد ناشی از واریس ، کمتر راه بروید ، وزن خود را پایین نگه دارید ، به مدت طولانی به طور بی حرکت بر روی صندلی ننشینید و به جای آن به پشت دراز بکشید و ساق ها را بر روی صندلی قرار دهید

نکات مهم درباره بیماری ام اس

با توجه به میزان شیوع ام اس در خانواده ها به نظر می رسد که عوامل ژنتیکی در بروز این بیماری موثرند