دکتر اينجاست > اخبار و مجله سلامت > لزوم گذراندن دوره های مدیریتی تخصصی (MBA) برای فعالان صنعت سلامت ، دارویی و درمان
شناسهٔ خبر : 1746 -

لزوم گذراندن دوره های مدیریتی تخصصی (MBA) برای فعالان صنعت سلامت ، دارویی و درمان

لزوم گذراندن دوره های مدیریتی تخصصی (MBA) برای فعالان صنعت سلامت ، دارویی و درمان

علم بازاریابی دیجیتال نیازمند آموزش تخصصی است و با بازاریابی سنتی متفاوت است. آموزش علم دیجیتال مارکتینگ می بایست توسط تیمی مجرب و متخصص صورت گیرد

امروزه با روند رو به رشد استارتاپ ها وگسترش برندهای گوناگون در زمینه های مختلف علمی، داروسازی، پزشکی، هنری و... مبحث بازاریابی دیجیتال اهمیت ویژه ای یافته است. با ورود هر برند جدید به بازار نیاز به رقابت در مسیری درست و حرفه ای برای سایر رقبا نمایان می شود. اغلب استارتاپ ها با بودجه ای کم و محدود راه اندازی می شوند. بناربراین بازاریابی دیجیتال و مبحث دیجیتال مارکتینگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

مبحث بازاریابی دیجیتال تنها مختص استارتاپ ها و برندهای تازه تاسیس شده نیست. بلکه بازاریابی محصولات و خدماتی که سالها از تاسیس و تولید آنها می گذرد نیز امروزه باید به صورتی نوین و با علم روز انجام شود. بازاریابی دیجیتال یک علم است و خود زیرشاخه ای از بازاریابی است. بازاریابی دیجیتال مبحثی جدا از علم بازاریابی نیست بلکه شاخه ای از آن است که به صورت علمی تر و تخصصی تر به بحث مارکتینگ می پردازد و نیازمند آشنایی بیشتر حول محور فضای دیجیتال است.

علم بازاریابی دیجیتال نیازمند آموزش تخصصی است و با بازاریابی سنتی متفاوت است. آموزش علم دیجیتال مارکتینگ می بایست توسط تیمی مجرب و متخصص صورت گیرد، تیمی که مسلط به مباحث روز دنیا در زمینه فروش و مارکتینگ، دنیای فناوری اطلاعات، آی تی و دیجیتال باشد.

بازاریابی دیجیتال در تجارت و اهمیت آن :

بازاریابی دیجیتال با استفاده از تاکتیک ها و کانال های دیجیتالی بی شمار برای ارتباط با مشتریان به صورت آنلاین و به وسیله کلیه ابزارهای دیجیتالی انجام می شود. از خود وب سایت گرفته تا دارایی های تجاری، برند تجاری آنلاین - تبلیغات دیجیتالی ، بازاریابی ایمیلی ، بروشور آنلاین و غیره . طیف وسیعی از تاکتیک ها وجود دارد که زیر چتر "بازاریابی دیجیتال" قرار گرفته است.

لزوم گذراندن دوره های مدیریتی تخصصی (MBA) برای فعالان صنعت سلامت ، دارویی و درمان

دوره MBAدارویی و سلامت با هدف یکپارچه‌سازی دانش و تجربه در صنعت داروسازی و درمان راه‌اندازی شده است

این دوره فرصت مناسبی است که مهارت‌آموزان می‌توانند با مدیران دیگر مشاغل در صنعت خود ارتباط داشته و درک صحیحی از مشکلات مدیریتی ، تفکر استراتژیک داشته باشند. این افراد می‌توانند از این دوره به‌عنوان ابزاری برای مدیریت اثربخش و شناخت راه حل های قابل اجرا در صنعت تخصصی خود بهره‌مند شوند. یادگیری سبک‌های مختلف مذاکرات در مدیریت، برون‌سپاری و روابط تامین‌کننده‌ها، فروشنده‌ها و توزیع‌کننده‌ها ، برند سازی سازمانی ، افزایش فروش و روش های موثر بازاریابی و بازارگانی محصولات و خدمات، باعث خواهد شد که دانش‌آموختگان اثربخش عمل کرده و بر کیفیت کار خود بیفزایند.

موسسه آموزش عالي آزاد بهـــار فعاليت خود را از سال 1381 با اخذ مجوز قطعي ازوزارت علوم، تحقيقات و فنـاوري در زمينه های مديريتی شروع کرده است .

از جمله افتخـارات اين مرکز آشنا نمودن بيش از 6000 نفر از مديـران عرصه کسب و کـار با دانـش کاربردي و مهارت هاي نوين در حوزه مديريت مي باشد.

دوره های تخصصی مدیریت در صنعت دارو و درمان یک ساله می باشد و در این مدت دانشجویان با تمام کیس های مرتبط با صنعت خود و اساتید خبره در این صنعت اشنا شده و راه حل های کاربردی برای رسیدن به هدف های مدیریتی خود را به دست می آورند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلیه فعالیت های موسسه آموزش عالی آزاد بهار با شماره تلفن زیر تماس خاصل فرمائید.

021-88730184

برچسب ها

مطالب مشابه

نظرها

ارسال نظر

500
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.