شناسهٔ خبر : 1353 -

فواید مصرف سیر

فواید مصرف سیر

با معده خالی سیر بخورید

با معده خالی سیر بخورید

سیر همواره به عنوان یکی از مفیدترین و قوی ترین آنتی بیوتیک های طبیعی شناخته شده است. بسیاری از افراد سیر را به عنوان یک درمان طبیعی برای کنترل فشار خون بالا، فشار خون پایین، کلسترول بالا، بیماری های کرونر قلب، حمله های قلبی، کاهش جریان خون به دلیل باریک شدن شریان ها، و تصلب شراین می شناسند. سیر همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده با بیماری ها و عفونت مبارزه می کند. در این مطلب شما را با فواید شگفت انگیز خوردن سیر با معده خالی آشنا می کنیم.

معجزه یک هفته خوردن سیر با معده خالی!

این مرد که به مدت 2 ماه به طور ناشتا هر روز صبح با شکم خالی یک حبه سیر می‌خورد، بعد از دو ماه متوجه شد که عفونت‌های باکتریایی و قارچی موجود در بدن او بهبود یافته است. پزشکان بعد از معاینه او به این نتیجه رسیدند که سیستم ایمنی بدن او در چند هفته گذشته به صورت چشمگیری تقویت شده بود.توصیه می کنیم به مدت 1 هفته با معده خالی سیر خام بخورید و با معجزات آن آشنا شوید

گفته می‌شود که سیر را به صورت ناشتا میل کنید تا مواد مغذی موجود در آن بتواند به بهترین شکل به بدنتان جذب شود. سیر سبب کاهش فشار خون می‌شود و می‌توان آن را بهترین دارو برای کاهش فشار خون در نظر گرفت که هیچ اثر جانبی بر سلامتی ندارد.

نظرها

ارسال نظر

500
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.