دکتر اينجاست > اخبار و مجله سلامت > برگزاری نمایشگاه اکسپوفارم در تاریخ 3 تا 6 مهر 98
شناسهٔ خبر : 1736 -

برگزاری نمایشگاه اکسپوفارم در تاریخ 3 تا 6 مهر 98

برگزاری نمایشگاه اکسپوفارم در تاریخ 3 تا 6 مهر 98

نمایشگاه اکسپوفارم 2019، از تاریخ 3 مهر 98 در فضایی به متراژ 60 متر مربع با حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی برگزار شد. این شرکت ها توانسته اند به خوبی با سایر رقبا و همکاران خود از سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنند و در زمینه توسعه صادرات به اقتصاد کشور کمک شایان نمایند.

نمایشگاه اکسپوفارم
3 تا 6 مهر 98 (25 تا 28 سپتامبر 2019)
دوسلدورف
پاویون ملی محصولات دانش بنیان ایران در نمایشگاه
Expopharm 2019

نمایشگاه دارویی دوسلدورف(Expopharm) یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری حوزه دارو در اروپاست. این نمایشگاه سالیانه برگزار شده و بیش از ۲۷۰۰۰ بازدیدکننده تجاری و ۵۰۰ غرفه دار در آن شرکت می‌کنند. نمایشگاه (Expopharm) شامل چندین کنفرانس کلیدی، رویدادهای ویژه و بسترهای کسب ‌و کار و تجارت می شود. این گردهمایی بین المللی، بزرگترین تولیدکنندگان و خریداران عمده دارو و همچنین برترین داروسازان را از سرتاسر جهان گرد خود جمع می کند تا آخرین نوآوری‌ها و
سبک‌های داروسازی را ارائه دهد. با چنین برنامه گسترده‌ای، نمایشگاه دوسلدورف یکی از بهترین نمایشگاه‌ها در این زمینه می‌باشد.
امسال نیز برای دومین سال پیاپی ، پاویون ملی محصولات دانش بنیان ایران با همکاری معاونت علمی و فناوری و همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور 6 شرکت دانش بنیان فعال و توانا در این نمایشگاه حضور به عمل آوردند. در نمایشگاه امسال، میتوان به حضور 731 شرکت از 38 کشور دنیا در حوزه‌های مختلفی از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات تشخیص طبی، نانوتکنولوژی، علوم زیستی، سیستم‌های تست و اندازه گیری و نفت و انرژی اشاره کرد.
لازم به ذکر است حضور شرکت¬ها در قالب پاویون ملی در طی سال¬های گذشته افزایش یافته است و رویکرد کشورها در حمایت این موضوع می¬تواند بیانگر اهمیت آن در توانمندسازی شرکت‌ها و ایجاد یک برند ملی در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی باشد. از مهمترین محورهای نمایشگاه می توان به انواع شاخه های دارو سازی، تجارت عمده دارو، محصولات مراقبت در منزل، تشخیص طبی و تجهیزات مربوطه، محصولات غذایی و رژیم غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، مبلمان و تجهیزات داروخانه ها اشاره کرد.

مزایای شرکت در نمایشگاه اکسپوفارم:
آشنایی با بازار بین¬المللی و رقبا
شناخت بازار و بررسی پتانسیل بازار خارج کشور جهت صادرات
آشنایی با روند حرکت شرکت¬های پیشرو و جهت گیری فناوری
شناخت نیاز مشتریان و دریافت بازخورد از آنان
مقایسه محصولات با نمونه‌های مشابه خارجی و موقعیت یابی فناوری و برند شرکت
امکان ایجاد ارتباط‌های بین¬المللی برای همکاری‌های مشترک، تامین قطعات و نمایندگی فروش
ایجاد انگیزه در شرکت‌های داخلی جهت ارتقا کیفیت
ایجاد و شناساندن برند ایرانی در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی
لازم بذکر است که نمایشگاه اکسپوفارم بعنوان یک نمایشگاه تخصصی و B2B در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی، محل مناسبی برای یافتن مشتریان بالقوه و شرکای تجاری بلندمدت است. چراکه این نمایشگاه برخلاف سایر نمایشگاه ها، محلی برای ارتباط گرفتن با مشتریان نهایی نبوده و بازرگانان و توزیع کنندگان بزرگ از کشورهای بنام برای خرید و عقد قرارداد در نمایشگاه حاضر می شوند. لذا شکل حضور و نشان دادن میزان توانمندی شرکت‌ها در این نمایشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
چرا که بازرگانان و تجار این حوزه فارغ از کیفیت محصول و ویژگی‌های تکنولوژیکی آن، به توانمندی شرکت در عمل به تعهدات، تامین قطعات و اریه خدمات پس از فروش اهمیت بیشتری می‌دهند. به همین جهت پیشنهاد حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه، پیشنهاد شرکت بصورت پاویون ملی شرکت‌های تولیدی تجهیزات آزمایشگاهی است، تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها، بتوان به تقویت برند ملی و ایجاد حس اعتماد در خریداران، نظر آنان را در مورد توان شرکت‌های تولیدی ایرانی جلب نمود. در سال گذشته نیز برخی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برنامه مدونی را جهت توسعه ارتباطات بین‎‌المللی خود از طریق دادن نمایندگی به سایر کشورها اجرایی نمودند.
نمایشگاه اکسپوفارم 2019، از تاریخ 3 مهر 98 در فضایی به متراژ 60 متر مربع با حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی برگزار شد. این شرکت ها توانسته اند به خوبی با سایر رقبا و همکاران خود از سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنند و در زمینه توسعه صادرات به اقتصاد کشور کمک شایان نمایند.












برچسب ها

مطالب مشابه

نظرها

ارسال نظر

500
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.