دکتر اينجاست > اخبار و مجله سلامت > استفاده از طب سنتی برای پوست
شناسهٔ خبر : 1247 -

استفاده از طب سنتی برای پوست

استفاده از طب سنتی برای پوست

ریشه مشکلات پوستی ما در کبد هست


خانم‌هایی که علاقه دارند پوستی زیبا و باطراوت داشته باشند باید بدانند که "پرخوری" عاملی است که آنها را از دستیابی به این خواسته بازمی‌دارد؛ پرخوری هم باعث چاقی و هم باعث زشتی و بدحالتی پوست و چهره می‌شود.

بار دیگر بر این نکته کلیدی تأکید می‌کنیم که اصلاح کبد و رعایت تدابیر ضروری برای حفظ سلامت کبد از مهم‌ترین نکات برای داشتن پوستی سالم و باطراوت است و در صورت ابتلا به "کبد چرب" باید سریعاً برای درمان آن بر اساس روش‌های ساده طب سنتی اقدام کرد.

طب ایرانی ــ اسلامی استفاده از "سرکه‌انگبین عسلی" برای درمان کامل مشکلات کبدی، تقویت کبد، کمک به عملکرد منظم کبد همچنین پیشگیری از بروز بیماریهای کبدی را تجویز می‌کند البته اصلاح نوع روغن مصرفی روزانه (روغن کنجد، روغن زیتون، روغن زرد، روغن شحم گاوی، و روغن دنبه از روغنهای سالمی هستند که باید جایگزین روغنهای مایع موجود در بازار شوند) نیز یکی از ضروریات است و ترک نوشیدن "آب یخ" و آب هنگام صرف غذا نیز برای درمان کبد چرب، بسیار ضروری است.

مبتلایان به کبد چرب با مصرف "سرکه‌انگبین عسلی" طی 3 ماه دوره مصرف این ترکیب ساده و بی‌نظیر علاوه بر بهبود عملکرد کبد و دفع سموم آن، شاهد آثار مثبت زیر نیز خواهند بود:

ــ بهبود درد در ناحیه مرکز شکم

ــ جلوگیری از سفیدرنگ شدن زبان

ــ جلوگیری از عرق کردن زیاد

ــ رفع سیاهی دور چشم

ــ جلوگیری از خارش و سوزش چشم

ــ تغییر واضح رنگ پوست صورت و شادابی و طراوت آن.

نظرها

ارسال نظر

500
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.