دکتر اينجاست > اخبار و مجله سلامت > حتما بعد از رابطه جنسی دوش بگیرید!
شناسهٔ خبر : 1114 -

حتما بعد از رابطه جنسی دوش بگیرید!

حتما بعد از رابطه جنسی دوش بگیرید!

دوش گرفتن بعد از رابطه جنسی از جمله واجبات این روابط است برای هرچه بیشتر سلامتی شما.

کارهایی که بعد رابطه جنسی باید انجام دهید

حتی در 40 سالگی و بعد از آن هنوز هم می توانید بهترین لذت ها را از رابطه جنسی ببرید. از آن گذشته در این سن با وجود تجربه ای که دارید کاملا می دانید چه می خواهید و از تجربه آن خجالت نمی کشید. ولی حتی با وجود تجربه ای که داریم ممکن است فراموش کنیم چه کارهایی بعد رابطه جنسی لازم است انجام دهیم

بعد از رابطه جنسی دستشویی بروید

بعد از رابطه جنسی باید به دستشویی رفته و ادرار کنید. نیازی به عجله نیست و می توانید بعد از کمی استراحت به دستشویی رفته و باکتری اشرشیا کلای E. coli که ممکن است هنگام رابطه مجاری ادراری شما را آلوده کرده باشد را بشویید. با این کار از ابتلای خود به عفونت مجاری ادراری پیشگیری می کنید. التهاب مجاری ادراری تا زمانی که درمان نشود باعث ایجاد درد هنگام رابطه خواهد شد.

بعد از رابطه جنسی احساسات خود را ابراز کنید

بعد از اتمام عشقبازی، زمانی را برای نشان دادن عکس العمل به احساساتی که از رابطه جنسی داشته اید اختصاص دهید. روی جزئیات تمرکز کنید، به یاد بیاورید که واقعا چه چیزی احساسات شما را برانگیخته است. افکارتان را بلافاصله با شریک خود در میان بگذارید. فرصت ندهید که احساساتتان از دست برود. با این حال اگر احساس خوبی از این جلسه رابطه خود نداشتید بهتر است احساسات ناخوشایند خود را رها کنید و حرفی از آن به میان نیاورید و به جای آن شریک خود را در آغوش بکشید. مطالعات نشان داده که این عمل منجر به روابط شادتری در آینده خواهد شد.

بعد از رابطه جنسی آب ولرم بنوشید

رابطه جنسی مانند دویدن، پیاده روی یا هر ورزش دیگری یک فعالیت بدنی محسوب می شود بنابراین مهم است که بعد از آن زمانی را به آبرسانی به بدن اختصاص دهید. بهتر است از نوشیدن بلافاصله آب سرد اجتناب نمایید و در صورت نیاز آب عسل ولرم استفاده کنید.

بعد از رابطه جنسی در وان استراحت کنید

حمام رفتن بعد از رابطه جنسی احساس خوبی به شما می دهد. نشستن در وان نه تنها احساس خوبی به شما می دهد می توانید مقداری روغن هم به آب اضافه کنید. روغن نارگیل فوق بکر یا روغن بچه که برای پوست های حساس بهترین گزینه ها هستند.


نظرها

ارسال نظر

500
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.